יום ראשון, 20 באוגוסט 2017

רק אומרת




הו אבא ספר לי איך זה קרה שהבן האהוב עליך הפך לאלכוהוליסט. זה שטיפחת כל חייך, כשאמרת שיש לך רק ילד אחד, למרות שהייתה לך גם בת. כשוויתרת עלי למרות שאהבתי אותך ורק אותך. הרי היית בעיניי הנסיך על הסוס הלבן וחיפשתי לי כל חיי גבר כמוך, שישנא אותי האישה. כי אחר לא הכרתי.

אבל השקעת בו את כל כוחותיך, וגם אני. כדי לספק אותך. אני גידלתי אותו כי אמא הייתה עסוקה בלבגוד בך ובלקנא בי. בלקרוע אותי לגזרים על כך שכל החיים שלי לפניי, בזמן שהיא נשואה לשונא נשים.

היא עזבה אותך. גם אני.

אתה נוקש בדלת חדרי. מחזיק בתמונה שחור לבן שלך ושל אמא עם כמה חברים. אני יושבת על כתפיך. ילדה קטנה. כשאהבת אותי. טרם הפכתי להיות אישה. ידך הממוספרת מאושוויץ רועדת. בעיניך דוק של מוות. היום אתה בן השמונים, נלחם על חיו של בן יחידך ומבקש ממני תמיכה.

אבא, איפה היית כשאחיה של אמי אנס אותי בהיותי בת שש? הו אבא איפה היית כשנאנסתי על ידי חמישה בני טובים בהיותי בת 16?

אני שותקת ומסתכלת על התמונה, מחבקת אותך ואת המספרים על פרק ידך. אתה מספר על ההשתכרויות שלו, על האבדון, על כך שאינך יודע מה לעשות. ועל כך שהוא לא אלכוהוליסט, אלא ילד מסכן עם בעיות נפשיות. לכן אתה מוריש לו את כל הרכוש. כי אם יצאתי מאונס ומזנות אני בטוח אסתדר.

אני אסתדר, אני לוחשת, ומחבקת אותך, כי אתה צודק. אני יצאתי מהגיהינום. אבל הלוואי והיית אוהב אותי לא כי הבן שלך פישל, אלא כי גם אני בתך .


רק אומרת. 



0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

לקבלת עדכונים בדוא"ל

קוראים

רשומות פופולריות

חברים לפלטפורמות

תגובות אחרונות באתר

Back to Top