יום שלישי, 11 באוגוסט 2015

פוסט חלוד


שלום, קוראים לי פט.

אני אמא לשני ילדים קצת קטנים ולילד אחד קטן מאוד. כתבתי בישראבלוג מאז שהוא נפתח. בשנת 2008 נעלתי אותו והמשכתי לכתוב בדלתיים סגורות עד שמאסתי בכתיבה או בישראבלוג. אני לא יודעת מה משניהם המאיס את עצמו עלי יותר. יכול להיות שזאת הייתה החשיפה שמיצתה את עצמה ורציתי קצת שקט ופרטיות ויכול להיות משהו אחר. כששמעתי שנפתחה קהילה חדשה לבלוגיה לא כל-כך חדשה, החלטתי לנסות לחזור לכתיבה שעד שעשתה לי רע, עשתה לי טוב.


תודה לאליפל החמוד שבנה לי את הבלוג והסביר לי איך להשתמש בו. בטח אגלה במערכת הזאת דברים חדשים נוספים ואני כבר להוטה למצוא אותם.

אני מאוד חלודה ובכל-זאת: נעים מאוד.




  • אם מישהו מכם כבר מכיר אותי, למען היושר וההגינות, אודה לו/לה אם יזדהו.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

לקבלת עדכונים בדוא"ל

קוראים

רשומות פופולריות

חברים לפלטפורמות

תגובות אחרונות באתר

Back to Top